7 april 2010

Nieuw speelgoed !

Eindelijk ontvangen ! Mijn bestelling bij deleukstetaartenshop.nl. Twee weken geleden, caisettes in alle kleuren en smaken uitgezocht, geen weerstand kunnen bieden aan de 53-delige decoreerset van Wilton en voor de volledigheid er wat kleurtjes bijgedaan. Vanavond was het eindelijk zover en kon ik alles van dichtbij bewonderen.



Caisettes voor de lente, voor de zomer, voor de cupcakes, voor zomaar, en zelfs voor het voetbal!





Maar liefst 18 'tips' in de decoreerset ! Het decoreerleven zal ook een stuk makkelijker worden met de 2 adapters, die het mogelijkmaken op dezelfde spuitzak de tips ondertijd te wisselen.

Wat een geluk dat ik nog wat frosting overhad van gisteren ! Ik heb fijn zitten kungelen en uitproberen totdat ik pijn in mijn buik had van de honger !

Mijn aller-aller-allereerste echte roos:

Wat zal ik zeggen? Blijven oefenen !

Geen opmerkingen:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...